marți, 1 noiembrie 2022

Azi sunt fericită pentru că....

Azi sunt fericită pentru  a răsărit soarele, sunt fericită pentru  dimineață când m-am trezit am primit o ceașcă de cafea fierbinte și un pupic pe obraz. Azi sunt fericită pentru  prietenii  sună  îmi ureze La mulți ani!

Fericirea o găsesc în orice lucru mărunt care  face  zâmbesc. Poate fi un gest, un sentiment sau un simplu cuvânt care îmi aduce zâmbetul pe buze.

Mergând pe stradă vezi mulți oameni nefericiți lipsiți de poftă de viață. Eu merg pe stradă zâmbind pentru  sunt fericită și doresc  se vadă lucrul acestaSunt fericită de fiecare adiere a vântului pestefață mea pentru  realizez  trăiesc.

Dacă nu ar există fericirea, cred  ar fi un vis superb din care nu m- mai trezi niciodată dar, din fericire pentru noi, este o realitate atât de frumoasă și la îndemână tuturor, încât este păcat  nu știm -l prețuim și -l valorificăm.

Fericirea este absolutul spre care tindem toți și mereu e ceva mult mai sus, mult mai greu de atins. Fericirea nu presupune  ai succese în toate; este mai degrabă o stare interioară de care putem  ne bucurăm în fiecare zi, dacă știm cum  o prețuim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cele mai bune citate motivaționale

Cititul de citate motivaționale poate oferi inspirație și motivație temporară dar succesul în viață depinde în mare parte de acțiuni concret...